Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

Parenting AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Festivalul brazilor de Craciun – 2008

Festivalul brazilor de Craciun – 2008
Festivalul Brazilor de Craciun 2008 a daruit 340.000 de euro copiilor si programelor Salvati Copiii
Bucuresti, 5 decembrie 2008 – Ca in fiecare an, Festivalul Brazilor de Craciun 2008 a reusit sa stranga fonduri importante pentru un viitor mai bun al copiilor defavorizati din Romania. Prin generozitate si implicare, din licitatia bradutilor creati special de designeri pentru cea de-a 8-a editie a Festivalului Brazilor de Craciun si din sumele rezultate din biletele de tombola si sponsorizarile anterioare serii a fost  obtinuta suma de 349.300 euroBradul creat de copiii din Programele Salvati Copiii a reusit sa stranga 40.000 de euro, cea mai mare suma oferita pentru un bradut in cadrul acestui eveniment, prin contributia lui Elan Schwartzenberg (20.000 euro), Gheorghe Hagi ( 2.000 euro), BBDO (3.000), Raiffeisen Bank (4.000), Henkel (3.000), Ion Radulea (5.000), Marius Ivan (3.000).

Sumele cu care au fost achizitionati cei 18 braduti sunt urmatoarele:

– Bradul Laura Vargalui si Cochet Image Store – 10.000 euro, achizitionat de Marius Ivan
– Bradul Kinga Varga si Carla Szabo – 6.000 euro, achizitionat de Raiffeisen Bank
– Bradul Rita Muresan – 7.000 euro, achizitionat de Carrefour Romania
– Bradul Wilhelmina Arz – 7.000 euro, achizitionat de Anca Vlad
– Bradul Irina Marinescu – 20.000 euro, achizitionat de Exim Bank Romania
– Bradul Lena Criveanu – 20.000 euro, achizitionat de Henkel Romania
– Bradul Alexandru Ghildus si Mihnea Ghildus – 19.000 euro, achizitionat de Blue Air
– Bradul Stejarii de Carmen Secareanu – 10.000 euro, achizitionat de Camelia, Cristina si Ioana Sucu
– Bradul Togo Design – 20.000 euro, achizitionat de Ramada Nord
– Bradul Victoria 46 – 14.000 euro, achizitionat de Dan Fischer si McDonald’s Romania
– Bradul Ioan Nemtoi – 20.000 euro, achizitionat de Class Living
– Bradul Mihaela Glavan si Hatice Soysev Kolat – 20.000 euro, achizitionat de BCR
– Bradul Oxette – 10.000 euro, achizitionat de Marius Ivan
– Bradul Missoni – 8.000 euro, achizitionat de o persoana care a dorit sa isi pastreze anonimatul
– Bradul Razvan Ciobanu – 5.000 euro, achizitionat de Henkel
– Bradul Stephan Pelger – 20.000 euro, achizitionat de BCR
– Bradul Venera Arapu – 18.000 euro, achizitionat de Marius Ivan
– Bradul Salvati Copiii – 40.000 euro

Citește și:   Vopsea pentru cretă- copii creativi și casă curată

Fondurile stranse in cadrul Galei vor fi folosite pentru proiectele Salvati Copiii Romania in scopul reintegrarii sociale si scolare a copiilor nevoiti sa munceasca.

Gazdele serii au fost Andi Moisescu, Andreea Raicu si Lucian Mandruta, care au condus licitatia alaturi de personalitatile care au prezentat fiecare bradut, printre care s-au numarat: Malvina Cervenschi, Rebeca si Gloria Muresan, Amalia Nastase, Dan Moraru, Corina Barladeanu.

Sponsorii editiei 2008 a Festivalului Brazilor de Craciun numara nume precum: sustinatori Salvati Copiii – BCR, Henkel – Ceresit, Class Living, Ramada Bucharest North, Elan Schwartzenberg; sponsori principali –  Alcatel-Lucent, Avantgarde Group, Exim Bank Romania, Monolit Development, Transport Trade Services; sponsori secundari – Apa Nova, Carrefour, Distrigaz Sud SA, Clubul Rezidential Stejarii; sponsori – BRD – Groupe Société Générale, HAT, Ericsson Telecommunications, Petrom, Germanos, Smartree, OTP Bank , Gas de France, Romanian-American Enterprise Fund, Stoica & Asociatii si Medlife.

Festivalul Brazilor de Craciun
este un eveniment de strangere de fonduri organizat anual de Salvati Copiii Romania, care are ca centru de interes o licitatie speciala de braduti de Craciun, creati exclusiv pentru aceasta ocazie de unii dintre cei mai cunoscuti designeri romani. Devenit una dintre atractiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Craciun sprijina proiectele derulate de Salvati Copiii Romania.
Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Craciun din acest an are in componenta sa pe Amalia Nastase, Andi Moisescu, Andreea Raicu, Bianca Dordea (Director Comunicare BRD – Groupe Société Générale), Corina Barladeanu (Manager 2activePR), Dan Moraru (BBDO Romania), Gabriela Terchila (Managing Director Proximity), Ileana Badiu ( Managing Partner Wunderman), Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), Mihaela Radulescu, Tereza Munteanu (Managing Partner Wunderman).

Citește și:   Idei de fotografii haioase de Sărbători

Despre Salvati Copiii Romania

Salvati Copiii Romania este o organizatie neguvernamentala activa in domeniul promovarii drepturilor copilului din 1990. Membra a Aliantei Internationale Salvati Copiii, organizatia considera ca toti copiii, indiferent de rasa, religie sau provenienta sociala au aceleasi drepturi, de care trebuie sa beneficieze. Salvati Copiii este implicata in diferite proiecte de educatie, protectie sociala si advocacy pentru copiii aflati in familii sarace, copiii victima a violentei, copiii strazii, copiii refugiati etc., lucrand cu copiii si familiile acestora pentru imbunatatirea vietii lor de zi cu zi si crearea unor planuri de viitor. Salvati Copiii isi utilizeaza experienta globala pentru a obtine din partea organismelor guvernamentale decizii si initiative de pe urma carora sa beneficieze toti copiii.