Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

5 Gustări sănătoase și rapide pentru copii

5 Gustări sănătoase și rapide pentru copii

Vii de la lucru și vrei să pregătești o cină rapidă pentru voi și copii, vrei să faci ceva mai deosebit pentru micul dejun sau pentru pachetul copiilor de la școală, iată câteva idei interesante:

Rulouri de pui cu avocado

Dacă ți-a rămas pui de la o friptură sau ai un piept de pui pe care îl poți fierbe rapid, restul ingredientelor pot fi ușor de procurat, poate chiar găsite prin frigider.
Taie puiul fâșii subțiri. Apoi adaugă alte ingrediente tăiate și ele în același mod: salată verde, avocado, ardei roșu, brânză telemea sau felii de cașcaval. Amestecă-le într-un castron și ca să se lege împreună pune câteva lingurițe de smântână, puțină zeamă de lămâie apoi condimentează cu sare și piper după gust, eventual puțină zeamă de lămâie. Împachetează totul în foi de tortilla moi și gustarea este gata. Unii preferă să adauge și ketchup.

Bărcuțe de cartofi cu brânză

Cartofii se spală bine și se fierb în coajă. Când sunt aproape fierți, se scot, se curăță, se taie în două și se scobește  fiecare cu o lingură. Umple-i cu un amestec de brânză de burduf amestecată cu smântână, sare și mărar tocat și dă-i câteva minute la cuptor într-o tavă unsă cu unt, până se rumenesc.
Se pot consuma cu salată verde sau de roșii.

Citește și:   Învață-ți copilul aceste tehnici simple anti-răpire

Chifle umplute

Se cumpără niște chifle sau franzele scurte. Se taie în două pe lung dacă sunt prea groase. Li se scoate miezul și se lasă doar coaja cu un strat subțire de miez. Se ung pe spate cu unt.
Se face o umplutură subțire de ouă, cubulețe de cașcaval, de salam de pui sau cârnăciori, mărar tocat, eventual ciuperci tăiate felii, măsline. Condimentează cu sare și piper după gust.  Umple bărcuțele. Dă-le la cuptor 30 min sau până se rumenesc bine.

Ficăței de pasăre în bacon la cuptor

Spală și scurge mai mulți ficăței mari de pasăre. Dă-i prin praf de usturoi și puțin piper. Nu le pune sare că îi întărește, poți presăra sarea când sunt gata. Învelește-i în felii lungi de bacon crud sau afumat și pune-le câte o scobitoare înfiptă în ei ca să stea rulați. Așează-i cu distanțe între ei într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Poți unge pe deasupra cu sos de BBQ. Coace-i 25 min la 200 C.
Se pot consuma cu roșii chery, salată verde sau un sos preparat rapid din iaurt grecesc amestecat cu ceapă verde, usturoi, sare și piper.

Citește și:   Semne că eşti un părinte prea strict

Salată rapidă de dovlecei

Ia câțiva dovlecei fragezi și curăță-i de coajă. Taie-i cubulețe. Pune apă cu sare într-un vas la fiert și opăresc în ea dovleceii, dar rapid, fără a lăsa să se înmoaie de tot. Apoi scoate-i cu o paletă și trece-i printr-un alt vas cu apă rece, chiar cu cuburi de gheață prin ea, pentru a păstra textura și forma legumei. Scoate-i și pune-i la scurs bine, 10-15 min.
Amestecă-i cu câteva linguri de maioneză de casă. Ca alternativă poți folosi în loc de maioneză iaurt grecesc sau un avocado mixat. Adaugă aromă cu un cățel de usturoi pisat și sare, piper și verdețuri tocate (ceapă verde, mărar sau pătrunjel).

Lasa un comentariu