Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

Ce să mănânci ca să poți să înveți mai bine la școală

Ce să mănânci ca să poți să înveți mai bine la școală

Dieta alimentară poate influenţă semnificativ performanţele şcolare ale unui elev. Orice tulburare alimentară, fie şi în formă incipientă, este extrem de gravă şi poate avea efecte devastatoare asupra activităţii şi rezultatelor unui copil. La fel de nocivă este pentru copiii de şcoală şi un plan alimentar dezechilibrat, programul dezordonat de masă sau starea emoţională a acestora atunci când mănâncă.

Există o mulţime de alternative alimentare care îi pot ajuta pe cei mici să se simtă plini de energie şi să gândească mai bine. Pentru rezultate bune la şcoală, ziua oricărui copil trebuie să înceapă cu un mic dejun bogat în proteine, iar de bază în acest caz sunt ouăle şi laptele ori produsele din lapte. În felul acesta, creierul său va fi stimulat corespunzător, iar nivelul de energie va fi la cote înalte pe tot parcursul zilei. Un mic dejun bogat în proteine şi cât mai sărac în carbohidraţi ajută memoria şi îmbunătăţeşte puterea de concentrare a elevului.

Un stil de viaţă sănătos şi echilibrat mai presupune şi mişcare sau sport în fiecare zi, dar şi eliminarea completă din alimentaţie a preparatelor de tip fast-food, chipsuri, dulciuri în exces.

Citește și:   Ce stil de învățare are copilul tău?- Test

Funcţiile specifice ale creierului şi ale corpului pot fi ajutate prin alimentaţia corespunzătoare. De exemplu, fructele de pădure îmbunătăţesc starea de spirit a copilului, avocado îl ajută să îşi menţină calmul şi toate oferă nutrienţii de care are nevoie.

Pentru memorare, concentrare şi învăţat: ouă, legume de culoare închisă cum ar fi sfecla, spanacul, brocoli, dar şi portocale. Sportul este de asemenea esenţial, pentru că îmbunătăţeşte circulaţia sângelui.

Stare de spirit bună şi somn odihnitor: migdalele, brânza, fructele de pădure şi căpşunile, carnea de vită, laptele, seminţele de dovleac şi carnea de curcan.

Motivare şi concetrare: carnea de pui, laptele, iaurtul şi brânză, somonul, fulgii de ovăz.

Energie şi memorie: carnea de pui, fasolea, alunele, seminţele de susan, lapte, iaurt.

Pentru calmare: avocado, ouă, suc de struguri, piersici, seminţe de floarea soarelui.

Longevitate: ulei de măsline, roşii, pește şi alte alimente care de regulă se găsesc în dieta mediteraneană.

Important de reţinut: copiii care au probleme de învăţare sau de comportament este posibil să se confrunte cu o deficienţă substanţială de vitamine.

Lasa un comentariu